(1 between 10 numbers)
(One , two, three, four, five, six, seven,
eight, nine, ten)
·
Çocukların
öğrenme durumuna göre sayıların bir kısmı öğretilir. Kalanlar diğer derslere
bırakılır.
·
Konuyla
ilgili kitap veya resimli kartlar gibi
görsel materyaller de kullanılmalıdır.
·
Bu
ünitede konumuz, “fish are jumping” oyunu ve
How many dogs, ten little ındıan boys, ten little elephant ve 1,2,3,4,5
şarkıları ile pekiştirilir.
·
Numbers
la ilgili varsa worksheet ler çoğaltılarak çocuklara dağıtılır.
Çocuklar
yerlerinde oturtulur ve onlara sınıfta herhangi bir yeri (halı v.s) deniz
olarak düşünmeleri söylenir. Balıkların da çocuklardan seçileceği söylenir.
Seçilen çocukların (balıkların) denizde
yüzme taklidi yapacağı söylenir. Sonra da birlikte İngilizce olarak denizde kaç
balık olduğunun sayılacağı söylenir.
Önce denizde hiç balık olmadığı gösterilir. Ve öğretmen oyunu
şöyle söyleyerek başlatır;
·
“fish
are jumping in the sea (denizde balıklar zıp zıp zıplıyolar) “
·
“
how many fish (kaç tane balık var)
·
“
can you see?(görebiliyo musunuz?) (başlangıçta denizde balık olmadığı için )
·
Öğretmen
denizi göstererek “there is no fish in the sea” şu an denizde hiç balık yok ,
der.
·
Ardından
o zaman hadi balık seçelim der ve çocuklardan birine ; örneğin , Ahmet jump
(atla) der,Ahmet denize atlar ve balık taklidi yapar. Bu şekilde istenilen
sayıda balık seçilir ve sınıftaki bütün çocuklarla beraber
·
Let’s
count (hadi sayalım) diyerek balıklar
sayılır. En son kaç tane balık varsa örneğin 5 olsun ; there are five fish in
the sea (denizde 5 balık var) denir ve oyun bu şekilde çoğaltılarak oynanır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder